Kurumsal kimlik tasarımı,  faaliyet gösterdiğiniz sektörde bende varım diyebilmek için yapılan imaj çalışmalarıdır. Kurumunuzun kendini ifade etme şeklidir. Kurumsal kimlik tasarımı,  kurum duruşunu ve başarısını temsil eder. Ayrıca kurumunuzu güçlendirir ve rakiplerinizden ayrılmanızı sağlar. Müşterilerinize kalite ve güven çağrışımı yapar. Kurumsal kimlik tasarımı,  saygın firmaların olmazsa olmazlarındandır. Bir firmanın reklam yatırımlarının başarılı olması için yapılabileceklerin başında gelen çalışmalardır.  Kurumsal kimlik tasarımının  başlangıç noktası ve en önemli yapı taşı logo tasarımıdır. Bu nedenle logo (amblem, logo veya logotype) tasarlanırken uygulama alanları çok iyi düşünülmeli, teknik olanaklar göz önünde bulundurulup her alanda tutarlı bir şekilde uygulanabilirliği hesaplanmış olmalıdır. Kurumsal kimlik  kurum imzasıdır, onu yansıtır. Bu nedenle vermek istediğiniz mesaj, ulaşmak istediğiniz kişi veya kurumlar dikkatle dinlenip, iyi anlaşılmalıdır. Beraberinde misyonunuza ve vizyonunuza uygun bir kurumsal kimlik tasarımı  hazırlanmalıdır. Acemi ellerden çıkan kurumsal kimlik tasarımı  çalışmaları kurumunuzu anlatamayacağı gibi kurum imajınızı da zedeleyebilir. Tam anlamıyla sizi yansıtan bir çalışma için, bu işte uzman kişilerden yardım almanız gerekir.